سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه های تبلیغاتی

در زیر مجموعه ای از شرکت هایی که اخیراً راه اندازی شده اند را مشاهده می کنید:

TWYNAMS

صنعت: خانه های سالمندان

مکان: ساوتهمپتون

Anchor Hanover مجموعه جدیدی مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها  از آپارتمان ها را در The Twynams، دهکده شاخص خود که در قلب همپشایر قرار دارد، اضافه می کند. برای جشن راه اندازی این پیشنهاد جدید، آنها تصمیم گرفته اند این خبر را در یک بیلبورد در ساوتهمپتون تبلیغ کنند. با اطمینان از اینکه مشتریان اکنون از این آپارتمان های جدید مطلع هستند، امیدوارند تا تاریخ افتتاحیه برنامه ریزی شده در بهار 2021، رزروهای عالی را تضمین کنند!

MERIDIAN BUILDING PLASTICS LTD

صنعت: بازرگان سازندگان

مکان: استمفورد هیل.

Meridian Building Plastics از فوریه 2020 در استمفورد هیل زندگی می‌کند و می‌داند چقدر مهم است که کمپین‌های خود را آزمایش کرده و پوستر را مرتباً به‌روزرسانی کنند تا با استراتژی و اهداف در حال تحول خود هماهنگ شوند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند برای سومین بار پوستر خود را تغییر دهند تا محتوای تازه ای را در اختیار مشتریان محلی قرار دهند. در نهایت، در حالی که ممکن است مصرف کنندگان در مورد کسب و کارهایی که هنوز باز هستند یا نه گیج شوند، مریدین بیلدینگ پلاستیک از بیلبورد خود استفاده کرد تا تأیید کند که هنوز مشغول به کار هستند.

کمپین قبلی و بازخورد آنها را اینجا ببینید.

دومینو تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها

صنعت: تحویل غذا و غذای آماده.

کجا: Redhill.

چند تصویر از پیتزاهای خوش طعم، 1 عدد عالی، اطلاعات تماس شرکت و همین جا می روید! اگرچه صنایع تحویل غذا و غذای آماده از مارس 2020 خوشبختانه رونق گرفته است، رقابت هنوز بسیار شدید است! در این بازار اشباع شده، صاحب امتیاز دومینو ترجیح داد پیشنهاد خود را روی یک برگه 48 برگه در مرکز شهر تبلیغ کند تا توجه رانندگان گرسنه را به خود جلب کند و ذائقه کسانی را که در نزدیکی رستوران‌هایشان زندگی می‌کنند را قلقلک دهد. آراددیتابیس

باغ های پایتخت

صنعت: مرکز باغ.

مکان: شرفیلد-آن-لودون.

3 عنصر کلیدی برای یک کمپین موفق: مکان، بصری و زمان! کاپیتال گاردنز تصمیم گرفت خدمات خود را از ژانویه در یک بیلبورد تبلیغ کند تا مطمئن شود به محض اینکه مشتریان به فکر تجدید باغ خود برای بهار/تابستان 2021 می افتند، نام تجاری آنها به ذهن خطور می کند. رقبا!

کاشی DIY

صنعت: ساخت و ساز.

کجا: کرویدون.

برنده کمپین ماه ژانویه 2021 ما را در زیر بررسی کنید. مقاله کامل در مورد آنچه که کمپین آنها را بسیار موفق می کند را اینجا بخوانید.

با توجه به اینکه نقشه راه خروج از قفل به زودی در راه است. زمان برنامه ریزی و یافتن بهترین استراتژی برای کمک به رشد کسب و کار شما پس از همه گیری با اندکی توجه فرا رسیده است.

به دنبال بهترین استراتژی که به رشد کسب و کار شما کمک می کند اغلب می تواند یک چالش واقعی باشد. در حالی که کسب و کار شما ممکن است برای چند هفته دیگر بسته شود یا به طور جزئی فعالیت کند، می توانید از زمان آزاد اضافی که دارید برای اطلاع از فرصتی که استراتژی بازاریابی شما در گذشته از دست داده است استفاده کنید.

برای کمک به شما در شروع، ما در زیر چند تکنیک بازاریابی را فهرست کرده‌ایم تا شما را در فرآیند یافتن روش تبلیغاتی مناسب راهنمایی کند که تمام باکس‌های نیازهای کسب‌وکار شما را علامت بزند و به تولید بازگشت سرمایه مورد انتظار کمک کند.

شخصیت خریدار شما کیست؟ مشتری ایده‌آل شما کیست، عادات آنها چیست، کجا زندگی می‌کنند، برای زندگی چه می‌کنند، دوست دارند از چه برندهایی خرید کنند و غیره.

 

مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند؟ آیا آنها اغلب از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، آیا بیشتر وقت خود را در خارج از منزل می گذرانند، روزی 2 ساعت را صرف رفت و آمد به محل کار می کنند و غیره؟

منبع:

 

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/


تبلیغات محیطی به صورت جانبی

برگردان‌های وینیل که امکان استفاده از پنجره‌ها، تبلیغات جانبی و پشتی برای الکل در اتوبوس برلین را فراهم می‌کند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

تبلیغات اتوبوسی - آگاهی از نام تجاری را محکم ایجاد کنید و با قرار گرفتن در معرض مشخصات بالا در نزدیکی مکان‌های خرید، فراخوانی سریع ایجاد کنید.

مسافر نمایش ریلی - به مخاطبان اسیر مسافران سطح بالای حومه شهر دسترسی پیدا می کند. علاوه بر این، به مشتریان وقت ناهار، خریداران و حرفه‌ای‌های تجاری می‌رسد.

تبلیغات ComPark – ComPark دستگاهی است که برای تبلیغات پارکینگ خودرو استفاده می‌شود که روی خطوط موازی یک خلیج قرار می‌گیرد و می‌تواند در معرض دید رانندگانی که وسیله نقلیه خود را پارک کرده‌اند، فوراً قرار بگیرد. ComPark همچنین به عنوان یک راهنما برای کمک به رانندگان در پایبندی به اندازه پارکینگ عمل می کند.

تبلیغات بالای پمپ پمپ بنزین - تابلوهای چاپ شده در قاب های نگهدارنده تابلوهای بالای پمپ ها قرار می گیرد. اینها تبلیغات Pump Top نامیده می شوند و به طور کلی ارتفاع آنها در سطح چشم است. 

بیلبورد بادی - شبیه به بیلبورد دو بعدی معمولی، اما بر روی شی 3 بعدی تحمیل شده است. بهترین استفاده برای بازاریابی محصولات فیزیکی به جای خدمات است. رویکردی مقرون به صرفه که قادر به دستیابی به آگاهی از برند بالا و افزایش خرید محصول است.

تبلیغات بنری Lamppost – ستون‌های لامپ در همه جا قرار گرفته‌اند و به تبلیغ‌کنندگان و رویدادها این امکان را می‌دهند تا از بنرها برای هدف قرار دادن مکان‌های جغرافیایی دقیق و ایجاد آگاهی تبلیغاتی گسترده استفاده کنند. شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

بیلبورد موبایل – بیلبوردهای موبایل انعطاف پذیری زیادی را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهند. این تبلیغات می توانند مسیرها، مکان یا رویدادهای خاصی را هدف قرار دهند یا می توانند برای رسیدن به اشباع بازار مورد استفاده قرار گیرند. یک نسخه ویژه، بیلبورد بادی است که تقریباً در همه جا آزاد است.

این محصول برای شب های فیلم در فضای باز نیز قابل استفاده است.

بیلبورد بادی موبایل

پوستر – مخاطبان محلی را با این بیلبوردها که برای ترافیک وسایل نقلیه قابل مشاهده هستند و برای معرفی محصولات/خدمات جدید ایده آل هستند، هدف قرار دهید. بازاریابان از پوسترها برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی و افزایش آگاهی از برند با قرار دادن چندین واحد در مکان های استراتژیک و در عین حال کاهش هزینه به ازای هر هزار نمایش استفاده می کنند. این یک قالب پوستر استاندارد است که معمولاً 12"3 "x 24"6" است. به طور رسمی به عنوان پوستر 30 برگ شناخته می شود. مجری تبلیغات محیطی در مسیر سالن اجلاس

پانل برتر - پانل های برتر فرکانس و دسترسی یک کمپین پوستر را با تأثیر خلاقانه یک بولتن ترکیب می کنند.

منبع: 

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/


رقابت در تبلیغات محیطی

مزیت رقابتی شما چیست؟ درک تفاوت شما به شما کمک می کند شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه تا مشتریان مناسب را جذب کنید، آنها را به کاربران وفادار تبدیل کنید و ارزش طول عمر آنها را افزایش دهید.

موفقیت آن را چگونه می‌سنجید؟ به چه هدفی می‌خواهید برسید، چه KPI را ارزیابی خواهید کرد، از چه ابزارهایی استفاده خواهید کرد.

با پاسخ به تمام سوالات بالا، شروع به ایجاد لیستی از تمام کانال های ارتباطی موجود در این روز کنید و ببینید که چگونه آنها با یافته های شما در مورد مشتریان، موقعیت و اهداف شما هماهنگ هستند. با انجام این کار، نیمی از سفر را انجام داده اید، نیمه دوم آزمایش و پیاده سازی کانال هایی است که فکر می کنید مناسب هستند و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها برای کسب و کار شما.

وضایف مجری تبلیغاتی

روزنامه ها، بیلبورد ها و هر رسانه دیگری که بر درآمد تبلیغات متکی است، از مهارت های مجریان تبلیغات برای کسب درآمد استفاده می کنند. همچنین مجریان تبلیغاتی ممکن است مسئول ایجاد کمپین های تبلیغاتی از طرف کارفرمایان یا مشتریان باشند.

مسئولیت های مجری تبلیغاتی

مجری تبلیغات، که به عنوان نمایندگی فروش تبلیغات، مدیران حساب یا نمایندگان تبلیغات نیز شناخته می شوند، نقش مهمی در درآمدزایی بسیاری از رسانه ها دارند. این کارگران مشتریان محلی و ملی را مایل به تبلیغ با نشریات یا رسانه های خود می بینند. آنها مسئول یافتن مشتریان جدید ، حفظ روابط با مشتریان فعلی و اطمینان از تامین نیازهای تبلیغاتی مشتری و کارفرمای آنها هستند. مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه

تحصیلات مورد نیاز برای تبلیغات

در حالی که برخی از کارفرمایان ممکن است به افرادی که دارای تحصیلات دبیرستانی هستند اجازه دهند به عنوان تبلیغ کننده کار کنند، بسیاری ترجیح می دهند موقعیت های ابتدایی توسط افرادی که دارای مدرک دانشگاهی هستند، تکمیل شوند. رشته های بازاریابی، ارتباطات، تجارت یا تبلیغات اغلب برای این مشاغل ایده آل تلقی می شوند. بسیاری از آگهی دهندگان هنگام شروع کار خود آموزش های حین کار را می گذرانند و اغلب تحت سرپرستی یک تبلیغ کننده با تجربه تر یاد می گیرند.

زندگی روزمره مجری تبلیغات

شغل یک مجری تبلیغات می تواند بسیار استرس زا باشد، به ویژه اگر درآمد و امنیت شغلی او به موفقیت و یافتن جریان مداوم درآمد از تبلیغات بستگی دارد. بسیاری از تبلیغ کنندگان ساعت های طولانی و نامنظم کار می کردند.

مهارت های مجری تبلیغاتی

یکی از مهمترین مهارتهایی که مجری تبلیغات باید داشته باشد، توانایی برقراری ارتباط آسان و برقراری ارتباط با افراد دیگر است. بسیاری از موفقیت ها یا شکست های تبلیغ کننده در مهارت های بین فردی و توانایی او در ایجاد روابط قوی و پایدار نهفته است. توانایی داشتن انگیزه، سازماندهی و پشتکار نیز مهارتهای بسیار مطلوبی است.

به بیلبورد خود نگاه کنید. تبلیغات در اتوبان آزادگان اخیرا موفقیت آمیز نبوده. کانون های تبلیغاتی در بیلبوردهای تبلیغاتی موفق نشدند. به آنها برای برنده شدن کمپین ماه اکتبر تبریک می گوییم!

چه چیزی بیلبورد را استثنایی کرده است؟ آراددیتابیس

عبارات مستقیم و واضح

پیام اصلی کل کمپین به وضوح با فونت بزرگ نمایش داده می‌شود تا همه رهگذران بلافاصله متوجه شوند. عنوان «ما استخدام می‌کنیم.» به طور جسورانه نمایش داده می‌شود و پیام را برای بینندگان نادیده می‌گیرد. متن دیگر ساده و سرراست است. این آگهی تمام اطلاعات مهمی را که باید در یک کمپین بازاریابی موثر گنجانده شود را پوشش می دهد. پس هنگام اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان آزادگان به این نکته توجه داشته باشید.

تضاد رنگ پررنگ

رنگ های بیلبورد به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. علاوه بر این، تمایز بین رنگ متن و تصویر پس زمینه باعث برجسته شدن متن می شود. این کار خواندن پیام و حفظ محتوای بیلبورد را برای بینندگان آسان می کند. اصولا مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان در این امر کمک کننده شما هستند.

تصویر چشم نواز

 

این بیلبورد به دلیل تصویر قرمز رنگ بیل مکانیکی که در کنار آسمان آبی با شکوه در پس‌زمینه قرار گرفته، بسیار چشمگیر است. این کامیون با شکوه و باشکوه به نظر می رسد، که برای همه رانندگان ساختمانی و هادی های ماشین آلات سنگین در آنجا و همچنین کسانی که مشتاق تبدیل شدن به یکی هستند جذاب است! منظورم این است که چه کسی دوست ندارد برای رانندگی و مانور به داخل چنین وسیله نقلیه باشکوهی بپرد، حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد؟ araddatabase در این زمینه کمک کننده شماست.

منبع

 

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/


رسانه های تبلیغاتی در جهان

ما آموخته ایم که برای ارائه مجری تبلیغات محیطی در صوفیان نتایج موفقیت آمیز، ایجاد اعتماد با مشتریانمان چقدر مهم است.

 

 

 

تیم داخلی ما متعهد است که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد که با نیازها و منابع شما سازگار است، که به شما کمک می کند بهینه ترین استراتژی را انجام دهید، کمپین خود را طراحی کنید و بهترین نتایج را از آن بگیرید. ما در زیر به تمام سؤالات مهم شما در مورد اینکه چگونه تیم ما هر روز به شرکت های جدید کمک می کند تا با تبلیغات محلی در فضای باز به اهداف خود برسند، پاسخ داده ایم.

 

 

1. پیشینه حرفه ای تیم چگونه به ارائه بهترین خدمات مشتری به مشتریان کمک می کند؟ اراد دیتابیس

تیم ما پر از افراد با زمینه های مختلف حرفه ای، اعم از بازاریابی، انتشار، OOH، طراحی و موارد دیگر است، اما همه با عشق مشترک به بیلبوردها. ما می‌توانیم از این دانش پیش‌زمینه برای بیرون کشیدن ایده‌های خلاقانه از مشتریان خود استفاده کنیم و کمپین‌های خیره‌کننده‌ای را تشکیل دهیم که می‌دانیم کارساز هستند.

 

مزیت بزرگی که ما داریم این است که بنیانگذاران شرکت می‌توانند اطلاعات ارزشمند صنعت بیلبورد / OOH را منتقل کنند. با این حال، بیشترین دانش از مشتریان ما از همه بخش‌ها می‌آید، که از طریق بازخورد خود به ما کمک کرده‌اند تا به تیمی از کارشناسان تبدیل شویم که دقیقاً می‌دانند کسب‌وکارها در سراسر انگلستان بهتر از هرکس دیگری به چه چیزی نیاز دارند. این به ما امکان می دهد بهترین راه حل ها را برای مشتریان خود راهنمایی کنیم.

 

 

 

2. همه شما از زمان کار در رسانه بیلبورد چه مهارت های اساسی را ایجاد کرده اید؟

مهمترین مهارت، توانایی مشاوره با یک کسب و کار برای رسیدن به نیازهای آنهاست. برخی از مشتریان می‌ترسند دقیقاً نقطه‌های دردشان را بیان کنند، اما ما این توانایی را ایجاد کرده‌ایم که گفتگوهای دوستانه و عمیق در مورد تجارت آنها داشته باشیم. این به ما کمک می کند تا بهترین کمپین، استراتژی مکان و بسته را انتخاب کنند که در نهایت بهترین نتایج را به آنها بدهد.

 

 

 

3. چگونه از تکامل سایت‌ها/مکان‌های جدیدی  اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان

 که از آنها مراقبت می‌کنید مطلع می‌شوید؟

قبل از قفل شدن، ما معمولاً از مکان‌های بیلبورد بازدید می‌کنیم تا مطمئن شویم که همه چیز را در مورد منطقه و مزایای بیلبوردها برای مشاغل محلی می‌دانیم. وقتی نمی‌توانیم بازدید کنیم، تحقیق می‌کنیم و با هر تیمی در محل جلساتی برگزار می‌کنیم تا با آنچه در محل اتفاق می‌افتد هماهنگ باشیم.

 

 

 

4. چرا SMEها باید از تبلیغات بیلبورد استفاده کنند؟

هدف اصلی برای یک SME که به دنبال تبلیغ است، رشد فروش یا افزایش آگاهی از کسب و کار خود است. یک بیلبورد هر روز نام و خدمات یک کسب و کار رو به رشد را در برابر هزاران مشتری بالقوه قرار می دهد. اگرچه آنلاین یک ابزار عالی برای SMES است، توانایی برجسته شدن در میان رقبا دشوار است. بیلبورد فرصتی را فراهم می کند تا همه نگاه ها را به کسب و کار خود بخواهید، اعتماد، اعتبار ایجاد کنید و در محلی به یک نام آشنا تبدیل شوید. شرکت های تبلیغاتی صوفیان

 

 

 

5. کمپین هایی که بیشتر از همه از کار روی آنها لذت برده اید و چرا؟

سودآورترین کمپین‌ها، کمپین‌هایی هستند که در آن به کسب‌وکاری کمک می‌کنیم که بیشتر به آن نیاز دارد، خواه این کمپین‌ها در خیابان پنهان باشند، نیاز به افزایش مشتریان یا آگاهی داشته باشند. ما توانسته‌ایم به آنها کمک کنیم تا یک کمپین واقعاً تأثیرگذار ایجاد کنند و آنها را در بهترین مکان برای تجارت خود قرار دهیم. لبخند روی صورت آنها پس از دیدن نامشان در یک بیلبورد قیمتی ندارد. این مشتریان معمولاً به مشتریان قدیمی ما تبدیل می شوند.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d9%81%db%8c%d8%a7%d9%86/


قیمت طلا در جهان

تغییر استراتژی بانک مرکزی اروپا می تواند از سرمایه گذاری طلای اروپا حمایت کند

 

کریشان گوپول

تحلیلگر ارشد، EMEA

شورای جهانی طلا

https://twitter.com/GOLDCOUNCIL

این پست را توییت کنید

تاریخ ارسال: 9 جولای 2021. 09:00

 

بانک مرکزی اروپا (ECB) در اقدامی که آن را با رویکرد ایالات متحده نزدیک‌تر می‌کند، تصمیم گرفته است تا تحمل بیش از حد تورم از هدف خود را اتخاذ کند. اما بانک مرکزی اروپا نیز یک گام فراتر رفته است. همچنین هدف تورم خود را از «زیر، اما نزدیک به 2 درصد» به 2 درصد افزایش داده است. این اقدام ممکن است به بانک مرکزی اروپا فضای بیشتری بدهد تا سیاست‌های پولی تطبیقی ??را برای مدت طولانی‌تری برای حمایت از بهبود اقتصادی نوپای منطقه حفظ کند.

 

 

شاخص هماهنگ قیمت مصرف کننده منطقه یورو*

 

 

*داده های ژوئن 2021.

منبع: بلومبرگ، شورای جهانی طلا

 

این برای سرمایه گذاران اروپایی که ماه هاست شاهد کشمکش های درون بانک مرکزی اروپا بر سر جهت گیری سیاست های پولی هستند، چه معنایی دارد؟ خوب، به نظر می‌رسد که این نشان‌دهنده تعهد بانک مرکزی به یک محیط پولی فوق‌العاده سست – یعنی خرید دارایی‌های بیشتر و نرخ‌های بهره فوق‌العاده پایین – است تا زمانی که بهبود اقتصادی به خوبی برقرار شود.

 

به نظر ما، به سه دلیل کلیدی، این یک محیط حمایتی برای طلا حفظ می کند: قیمت طلا زنده

 

نرخ بهره پایین به طور مداوم هزینه فرصت نگهداری طلا را کاهش می دهد

این امر دشواری روزافزون سرمایه گذاران برای دستیابی به بازده را نشان می دهد، زیرا بسیاری از آنها به سمت دارایی های با بازده بالاتر حرکت می کنند که سطوح بیشتری از ریسک را به همراه دارند.

تورم را به عنوان یک تهدید بالقوه در کانون توجه قرار می دهد که سرمایه گذاران برای محافظت از سرمایه به دنبال محافظت از آن هستند. قیمت زنده طلا و سکه

علیرغم نگرانی ها مبنی بر اینکه بانک های مرکزی ممکن است در تعهد خود به سیاست پولی سست پس از جهش های اخیر تورم تزلزل کنند، به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا در حال کاهش دو برابری است. با توجه به معنایی که ممکن است برای سیاست های پولی در آینده داشته باشد، ما معتقدیم که سرمایه گذاری طلا در میان سرمایه گذاران اروپایی به خوبی حمایت خواهد شد.