سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجموعه های تبلیغاتی

در زیر مجموعه ای از شرکت هایی که اخیراً راه اندازی شده اند را مشاهده می کنید:

TWYNAMS

صنعت: خانه های سالمندان

مکان: ساوتهمپتون

Anchor Hanover مجموعه جدیدی مجری تبلیغات محیطی در مسیر شهربازی رویاها  از آپارتمان ها را در The Twynams، دهکده شاخص خود که در قلب همپشایر قرار دارد، اضافه می کند. برای جشن راه اندازی این پیشنهاد جدید، آنها تصمیم گرفته اند این خبر را در یک بیلبورد در ساوتهمپتون تبلیغ کنند. با اطمینان از اینکه مشتریان اکنون از این آپارتمان های جدید مطلع هستند، امیدوارند تا تاریخ افتتاحیه برنامه ریزی شده در بهار 2021، رزروهای عالی را تضمین کنند!

MERIDIAN BUILDING PLASTICS LTD

صنعت: بازرگان سازندگان

مکان: استمفورد هیل.

Meridian Building Plastics از فوریه 2020 در استمفورد هیل زندگی می‌کند و می‌داند چقدر مهم است که کمپین‌های خود را آزمایش کرده و پوستر را مرتباً به‌روزرسانی کنند تا با استراتژی و اهداف در حال تحول خود هماهنگ شوند. به همین دلیل آنها تصمیم گرفته اند برای سومین بار پوستر خود را تغییر دهند تا محتوای تازه ای را در اختیار مشتریان محلی قرار دهند. در نهایت، در حالی که ممکن است مصرف کنندگان در مورد کسب و کارهایی که هنوز باز هستند یا نه گیج شوند، مریدین بیلدینگ پلاستیک از بیلبورد خود استفاده کرد تا تأیید کند که هنوز مشغول به کار هستند.

کمپین قبلی و بازخورد آنها را اینجا ببینید.

دومینو تبلیغات در مسیر شهربازی رویاها

صنعت: تحویل غذا و غذای آماده.

کجا: Redhill.

چند تصویر از پیتزاهای خوش طعم، 1 عدد عالی، اطلاعات تماس شرکت و همین جا می روید! اگرچه صنایع تحویل غذا و غذای آماده از مارس 2020 خوشبختانه رونق گرفته است، رقابت هنوز بسیار شدید است! در این بازار اشباع شده، صاحب امتیاز دومینو ترجیح داد پیشنهاد خود را روی یک برگه 48 برگه در مرکز شهر تبلیغ کند تا توجه رانندگان گرسنه را به خود جلب کند و ذائقه کسانی را که در نزدیکی رستوران‌هایشان زندگی می‌کنند را قلقلک دهد. آراددیتابیس

باغ های پایتخت

صنعت: مرکز باغ.

مکان: شرفیلد-آن-لودون.

3 عنصر کلیدی برای یک کمپین موفق: مکان، بصری و زمان! کاپیتال گاردنز تصمیم گرفت خدمات خود را از ژانویه در یک بیلبورد تبلیغ کند تا مطمئن شود به محض اینکه مشتریان به فکر تجدید باغ خود برای بهار/تابستان 2021 می افتند، نام تجاری آنها به ذهن خطور می کند. رقبا!

کاشی DIY

صنعت: ساخت و ساز.

کجا: کرویدون.

برنده کمپین ماه ژانویه 2021 ما را در زیر بررسی کنید. مقاله کامل در مورد آنچه که کمپین آنها را بسیار موفق می کند را اینجا بخوانید.

با توجه به اینکه نقشه راه خروج از قفل به زودی در راه است. زمان برنامه ریزی و یافتن بهترین استراتژی برای کمک به رشد کسب و کار شما پس از همه گیری با اندکی توجه فرا رسیده است.

به دنبال بهترین استراتژی که به رشد کسب و کار شما کمک می کند اغلب می تواند یک چالش واقعی باشد. در حالی که کسب و کار شما ممکن است برای چند هفته دیگر بسته شود یا به طور جزئی فعالیت کند، می توانید از زمان آزاد اضافی که دارید برای اطلاع از فرصتی که استراتژی بازاریابی شما در گذشته از دست داده است استفاده کنید.

برای کمک به شما در شروع، ما در زیر چند تکنیک بازاریابی را فهرست کرده‌ایم تا شما را در فرآیند یافتن روش تبلیغاتی مناسب راهنمایی کند که تمام باکس‌های نیازهای کسب‌وکار شما را علامت بزند و به تولید بازگشت سرمایه مورد انتظار کمک کند.

شخصیت خریدار شما کیست؟ مشتری ایده‌آل شما کیست، عادات آنها چیست، کجا زندگی می‌کنند، برای زندگی چه می‌کنند، دوست دارند از چه برندهایی خرید کنند و غیره.

 

مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در کجا می گذرانند؟ آیا آنها اغلب از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، آیا بیشتر وقت خود را در خارج از منزل می گذرانند، روزی 2 ساعت را صرف رفت و آمد به محل کار می کنند و غیره؟

منبع:

 

https://aradholding.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D9%84%D9%88-%D8%A8%DB%8C%D9%84%D8%A8%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%87%D8%A7/