سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رسانه های تبلیغاتی در جهان

ما آموخته ایم که برای ارائه مجری تبلیغات محیطی در صوفیان نتایج موفقیت آمیز، ایجاد اعتماد با مشتریانمان چقدر مهم است.

 

 

 

تیم داخلی ما متعهد است که بهترین خدمات را به شما ارائه دهد که با نیازها و منابع شما سازگار است، که به شما کمک می کند بهینه ترین استراتژی را انجام دهید، کمپین خود را طراحی کنید و بهترین نتایج را از آن بگیرید. ما در زیر به تمام سؤالات مهم شما در مورد اینکه چگونه تیم ما هر روز به شرکت های جدید کمک می کند تا با تبلیغات محلی در فضای باز به اهداف خود برسند، پاسخ داده ایم.

 

 

1. پیشینه حرفه ای تیم چگونه به ارائه بهترین خدمات مشتری به مشتریان کمک می کند؟ اراد دیتابیس

تیم ما پر از افراد با زمینه های مختلف حرفه ای، اعم از بازاریابی، انتشار، OOH، طراحی و موارد دیگر است، اما همه با عشق مشترک به بیلبوردها. ما می‌توانیم از این دانش پیش‌زمینه برای بیرون کشیدن ایده‌های خلاقانه از مشتریان خود استفاده کنیم و کمپین‌های خیره‌کننده‌ای را تشکیل دهیم که می‌دانیم کارساز هستند.

 

مزیت بزرگی که ما داریم این است که بنیانگذاران شرکت می‌توانند اطلاعات ارزشمند صنعت بیلبورد / OOH را منتقل کنند. با این حال، بیشترین دانش از مشتریان ما از همه بخش‌ها می‌آید، که از طریق بازخورد خود به ما کمک کرده‌اند تا به تیمی از کارشناسان تبدیل شویم که دقیقاً می‌دانند کسب‌وکارها در سراسر انگلستان بهتر از هرکس دیگری به چه چیزی نیاز دارند. این به ما امکان می دهد بهترین راه حل ها را برای مشتریان خود راهنمایی کنیم.

 

 

 

2. همه شما از زمان کار در رسانه بیلبورد چه مهارت های اساسی را ایجاد کرده اید؟

مهمترین مهارت، توانایی مشاوره با یک کسب و کار برای رسیدن به نیازهای آنهاست. برخی از مشتریان می‌ترسند دقیقاً نقطه‌های دردشان را بیان کنند، اما ما این توانایی را ایجاد کرده‌ایم که گفتگوهای دوستانه و عمیق در مورد تجارت آنها داشته باشیم. این به ما کمک می کند تا بهترین کمپین، استراتژی مکان و بسته را انتخاب کنند که در نهایت بهترین نتایج را به آنها بدهد.

 

 

 

3. چگونه از تکامل سایت‌ها/مکان‌های جدیدی  اجاره بیلبورد تبلیغاتی در صوفیان

 که از آنها مراقبت می‌کنید مطلع می‌شوید؟

قبل از قفل شدن، ما معمولاً از مکان‌های بیلبورد بازدید می‌کنیم تا مطمئن شویم که همه چیز را در مورد منطقه و مزایای بیلبوردها برای مشاغل محلی می‌دانیم. وقتی نمی‌توانیم بازدید کنیم، تحقیق می‌کنیم و با هر تیمی در محل جلساتی برگزار می‌کنیم تا با آنچه در محل اتفاق می‌افتد هماهنگ باشیم.

 

 

 

4. چرا SMEها باید از تبلیغات بیلبورد استفاده کنند؟

هدف اصلی برای یک SME که به دنبال تبلیغ است، رشد فروش یا افزایش آگاهی از کسب و کار خود است. یک بیلبورد هر روز نام و خدمات یک کسب و کار رو به رشد را در برابر هزاران مشتری بالقوه قرار می دهد. اگرچه آنلاین یک ابزار عالی برای SMES است، توانایی برجسته شدن در میان رقبا دشوار است. بیلبورد فرصتی را فراهم می کند تا همه نگاه ها را به کسب و کار خود بخواهید، اعتماد، اعتبار ایجاد کنید و در محلی به یک نام آشنا تبدیل شوید. شرکت های تبلیغاتی صوفیان

 

 

 

5. کمپین هایی که بیشتر از همه از کار روی آنها لذت برده اید و چرا؟

سودآورترین کمپین‌ها، کمپین‌هایی هستند که در آن به کسب‌وکاری کمک می‌کنیم که بیشتر به آن نیاز دارد، خواه این کمپین‌ها در خیابان پنهان باشند، نیاز به افزایش مشتریان یا آگاهی داشته باشند. ما توانسته‌ایم به آنها کمک کنیم تا یک کمپین واقعاً تأثیرگذار ایجاد کنند و آنها را در بهترین مکان برای تجارت خود قرار دهیم. لبخند روی صورت آنها پس از دیدن نامشان در یک بیلبورد قیمتی ندارد. این مشتریان معمولاً به مشتریان قدیمی ما تبدیل می شوند.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d9%81%db%8c%d8%a7%d9%86/