سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رقابت در تبلیغات محیطی

مزیت رقابتی شما چیست؟ درک تفاوت شما به شما کمک می کند شرکت های تبلیغاتی ورودی کاوه تا مشتریان مناسب را جذب کنید، آنها را به کاربران وفادار تبدیل کنید و ارزش طول عمر آنها را افزایش دهید.

موفقیت آن را چگونه می‌سنجید؟ به چه هدفی می‌خواهید برسید، چه KPI را ارزیابی خواهید کرد، از چه ابزارهایی استفاده خواهید کرد.

با پاسخ به تمام سوالات بالا، شروع به ایجاد لیستی از تمام کانال های ارتباطی موجود در این روز کنید و ببینید که چگونه آنها با یافته های شما در مورد مشتریان، موقعیت و اهداف شما هماهنگ هستند. با انجام این کار، نیمی از سفر را انجام داده اید، نیمه دوم آزمایش و پیاده سازی کانال هایی است که فکر می کنید مناسب هستند و تجزیه و تحلیل عملکرد آنها برای کسب و کار شما.

وضایف مجری تبلیغاتی

روزنامه ها، بیلبورد ها و هر رسانه دیگری که بر درآمد تبلیغات متکی است، از مهارت های مجریان تبلیغات برای کسب درآمد استفاده می کنند. همچنین مجریان تبلیغاتی ممکن است مسئول ایجاد کمپین های تبلیغاتی از طرف کارفرمایان یا مشتریان باشند.

مسئولیت های مجری تبلیغاتی

مجری تبلیغات، که به عنوان نمایندگی فروش تبلیغات، مدیران حساب یا نمایندگان تبلیغات نیز شناخته می شوند، نقش مهمی در درآمدزایی بسیاری از رسانه ها دارند. این کارگران مشتریان محلی و ملی را مایل به تبلیغ با نشریات یا رسانه های خود می بینند. آنها مسئول یافتن مشتریان جدید ، حفظ روابط با مشتریان فعلی و اطمینان از تامین نیازهای تبلیغاتی مشتری و کارفرمای آنها هستند. مجری تبلیغات محیطی ورودی کاوه

تحصیلات مورد نیاز برای تبلیغات

در حالی که برخی از کارفرمایان ممکن است به افرادی که دارای تحصیلات دبیرستانی هستند اجازه دهند به عنوان تبلیغ کننده کار کنند، بسیاری ترجیح می دهند موقعیت های ابتدایی توسط افرادی که دارای مدرک دانشگاهی هستند، تکمیل شوند. رشته های بازاریابی، ارتباطات، تجارت یا تبلیغات اغلب برای این مشاغل ایده آل تلقی می شوند. بسیاری از آگهی دهندگان هنگام شروع کار خود آموزش های حین کار را می گذرانند و اغلب تحت سرپرستی یک تبلیغ کننده با تجربه تر یاد می گیرند.

زندگی روزمره مجری تبلیغات

شغل یک مجری تبلیغات می تواند بسیار استرس زا باشد، به ویژه اگر درآمد و امنیت شغلی او به موفقیت و یافتن جریان مداوم درآمد از تبلیغات بستگی دارد. بسیاری از تبلیغ کنندگان ساعت های طولانی و نامنظم کار می کردند.

مهارت های مجری تبلیغاتی

یکی از مهمترین مهارتهایی که مجری تبلیغات باید داشته باشد، توانایی برقراری ارتباط آسان و برقراری ارتباط با افراد دیگر است. بسیاری از موفقیت ها یا شکست های تبلیغ کننده در مهارت های بین فردی و توانایی او در ایجاد روابط قوی و پایدار نهفته است. توانایی داشتن انگیزه، سازماندهی و پشتکار نیز مهارتهای بسیار مطلوبی است.

به بیلبورد خود نگاه کنید. تبلیغات در اتوبان آزادگان اخیرا موفقیت آمیز نبوده. کانون های تبلیغاتی در بیلبوردهای تبلیغاتی موفق نشدند. به آنها برای برنده شدن کمپین ماه اکتبر تبریک می گوییم!

چه چیزی بیلبورد را استثنایی کرده است؟ آراددیتابیس

عبارات مستقیم و واضح

پیام اصلی کل کمپین به وضوح با فونت بزرگ نمایش داده می‌شود تا همه رهگذران بلافاصله متوجه شوند. عنوان «ما استخدام می‌کنیم.» به طور جسورانه نمایش داده می‌شود و پیام را برای بینندگان نادیده می‌گیرد. متن دیگر ساده و سرراست است. این آگهی تمام اطلاعات مهمی را که باید در یک کمپین بازاریابی موثر گنجانده شود را پوشش می دهد. پس هنگام اجاره بیلبورد تبلیغاتی در اتوبان آزادگان به این نکته توجه داشته باشید.

تضاد رنگ پررنگ

رنگ های بیلبورد به خوبی یکدیگر را تکمیل می کنند. علاوه بر این، تمایز بین رنگ متن و تصویر پس زمینه باعث برجسته شدن متن می شود. این کار خواندن پیام و حفظ محتوای بیلبورد را برای بینندگان آسان می کند. اصولا مجری تبلیغات محیطی در اتوبان آزادگان در این امر کمک کننده شما هستند.

تصویر چشم نواز

 

این بیلبورد به دلیل تصویر قرمز رنگ بیل مکانیکی که در کنار آسمان آبی با شکوه در پس‌زمینه قرار گرفته، بسیار چشمگیر است. این کامیون با شکوه و باشکوه به نظر می رسد، که برای همه رانندگان ساختمانی و هادی های ماشین آلات سنگین در آنجا و همچنین کسانی که مشتاق تبدیل شدن به یکی هستند جذاب است! منظورم این است که چه کسی دوست ندارد برای رانندگی و مانور به داخل چنین وسیله نقلیه باشکوهی بپرد، حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد؟ araddatabase در این زمینه کمک کننده شماست.

منبع

 

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%88%d9%87/