سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با تبلیغات و محتوا به مخاطبان تخصصی رسیدگی کنید

مجری تبلیغات محیطی در کلارآباد طبق تحقیقات Specialtyfood.com، محصولات ویژه شاهد افزایش فروش 12.9 درصدی برای سال 2017 در مقایسه با تنها 1.4 درصدی برای غذاهای معمولی بوده اند. فروشگاه های مواد غذایی که از این روند استقبال می کنند و به دنبال راه های جدیدی برای ارائه خدمات به خریداران ویژه هستند، می توانند به سرعت خود را در موقعیت رشک برانگیزی بیابند.

انواع غذاهای تخصصی فراوانی وجود دارد که همه چیز از پنیرهای دست ساز، شکلات، محصولات ارگانیک، غذاهای تخمیری و گزینه های گیاهی در بین طرفدارانی که به سرعت در حال گسترش هستند تقاضای فزاینده ای دارند.

استفاده از ساینیج دیجیتال برای تبلیغ یک فروشگاه مواد غذایی به عنوان مقصدی برای یک یا چند نوع از این نوع غذاها می‌تواند تا حد زیادی به جذب همین طرفداران برای مراجعه به فروشگاه کمک کند. محتوایی که این غذاها را تبلیغ می‌کند، خدمات جدید یا رویدادهای مرتبط با آنها را تبلیغ می‌کند، یا حقایق سرگرم‌کننده‌ای را به اشتراک می‌گذارد که مشتریان ممکن است از آنها لذت ببرند، می‌تواند توجه خریداران بالقوه را جلب کند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در کلارآباد

یک دسته از پنیرهای مختلف، همه در بسته بندی پلاستیکی.

ارائه محتوای علائم در مورد غذاهای خاص می تواند به ارتباط با خریداران خاص کمک کند تبلیغات آنلاین معمولاً به صورت برنامه ای ارائه می شود ، به این معنی که هر زمان که شرایط یک معامله از پیش تعیین شده برآورده شود ، به فروش می رسد. این یک فرایند قدرتمند است که به خریداران کمک می کند تا ارتباط تبلیغات خود را با پیام های خلاقانه یا محصولات متنوع به حداکثر برسانند. برای مثال، لیپتون می‌تواند تصمیم بگیرد که یک کمپین برنامه‌ریزی شده بر روی تابلوهای فروشگاه‌های مواد غذایی اجرا کند که به طور خودکار هر زمان که هوا گرم و آفتابی است، تبلیغات چای سرد را منتشر کند، اما زمانی که هوا سرد و بارانی است، تبلیغات سوپ رشته مرغ را نمایش می‌دهد. مثال: اگرچه فودورا یک فروشگاه مواد غذایی نیست، اما از DOOH برنامه‌ریزی شده برای ارائه تبلیغات متفاوت به مخاطبان خود بسته به آفتابی یا بارانی بودن آن استفاده کرد. فروشگاه های خواربارفروشی که علائم دیجیتالی با قابلیت برنامه نویسی را معرفی می کنند از مزایای مهم دیگری نیز برخوردار هستند ، مانند باز بودن برای مشارکت در کمپین های بزرگ و همه کاره. امروزه برندها به طور فزاینده‌ای تشنه فرصت‌هایی هستند تا تبلیغات خود را همزمان در رسانه‌های آنلاین، اجتماعی و خارج از خانه ارائه دهند. به نظر می‌رسد علامت‌های دارای برنامه فعال برای خرید در همان پلت‌فرم‌های سمت تقاضا که خریداران رسانه برای خرید رسانه‌های دیجیتال دیگر خود استفاده می‌کنند، در دسترس است. این باعث می شود که آنها را در این نوع کمپین ها قرار دهید. تبلیغات برنامه ای به عنوان یک فناوری کلیدی برای آینده و در واقع حال DOOH در نظر گرفته می شود. با ارائه این قابلیت به تابلوهای فروشگاه های مواد غذایی، صاحبان شبکه می توانند کسب و کار خود را به روی همه چیزهایی که در آینده خواهد داشت باز کنند.

به دلیل ماهیت پویا و انعطاف‌پذیری، ساینیج دیجیتال به سرعت به استانداردی برای رسانه‌های فروشگاهی تبدیل می‌شود. خواربارفروشی هایی که به دنبال ارتباط با مارک ها و مشتریان ، تبلیغ خدمات خود و افزایش خریدهای تکان دهنده هستند ، امروز سوار می شوند و از مزایای آن بهره مند می شوند.