سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا شرکت های OOH باید اهمیت دهند؟

شرکت های تبلیغاتی در نمک آبرود دو دلیل اصلی که چرا کسانی که در صنعت OOH هستند باید به این تغییرات در کوکی‌های شخص ثالث اهمیت دهند، که اولین آنها، قابل درک، پول است. آدام توضیح داد که بازار تبلیغات دیجیتالی برنامه ای تقریباً هفت برابر DOOH به طور کلی است و از این میزان ، بین یک پنجم تا نیمی از بازار به داده های شخص ثالث وابسته است که مقدار قابل توجهی از درآمد بالقوه را نشان می دهد.

 

او افزود که دلیل دومی که شرکت‌های OOH باید به آن توجه کنند این است که نداشتن داده‌های شخص ثالث بر نحوه عملکرد آنها تأثیر می‌گذارد، با توجه به اینکه بسیاری از ارائه‌دهندگان OOH برای ساختار برنامه‌های رسانه‌ای و ایجاد نمایه‌های مشتری به داده‌های شخص ثالث متکی هستند. در نهایت ، پایان داده های شخص ثالث به این معنی است که صنعت OOH باید راههای جدید و مقرون به صرفه ای را برای دسترسی به مخاطبان کشف کند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در نمک آبرود

به کجا می رود (و چرا این فرصت برای OOH است)

در حالی که آینده جمع آوری داده ها نامشخص است ، به احتمال زیاد به این زودی ها به جایی نمی رسد. آدام همه آنچه که مصرف کنندگان می توانند با توجه به حذف اطلاعات شخص ثالث انتظار داشته باشند ، مورد بحث قرار داد ، از جمله اینکه ممکن است شرکت ها و مارک ها با استفاده از معیارهای داده شخص اول ، مانند ثبت نام خبرنامه یا فرم های انتخاب وب سایت ، راههای دیگری برای تعمیق روابط خود بیابند. به عامل مهم دیگر باعث می شود که زمینه نقش مهم تری در فضای OOH ایفا کند. بر این اساس ، آدام توضیح داد که هنگام برنامه ریزی محتوا یا کمپین ها ، صاحبان رسانه و ناشران باید به این فکر کنند که چه سناریوهای خاصی و چه زمینه ای به درخشش موجودی ها کمک می کند. وی با ذکر چند مثال ، به ذکر موقعیت مکانی ، جمعیت شناسی ، وضعیت آب و هوا یا ردیابی ترافیک ، یا فیدهای داده های زنده در راهنمایی کمپین های آینده DOOH بسیار مهم است. آدم آن را اینجا تجزیه می کند:

مسئولیت های ارائه دهندگان فناوری

سرانجام ، Adam به تغییرات در اکوسیستم داده شخص ثالث و فرصت هایی که در انتظار شرکت های OOH است ، نگاه کرد. وی بیان کرد که ما ، به عنوان ارائه دهندگان فناوری ، چگونه می توانیم امکانات DOOH را مقیاس پذیر و در دسترس قرار دهیم ، در حالی که اطمینان حاصل می کنیم ابزارهایی که زمینه بیشتری را ارائه می دهند ، مانند آب و هوا یا داده های داده در زمان واقعی ، در دسترس تر هستند. شرکتها همچنین باید در نظر بگیرند که چندین ماه تجزیه و تحلیل داده ها برای به راه انداختن کمپین های م takeثر طول نمی کشد - این فرایند باید سریع و کارآمد باشد. در نهایت ، آنچه صنعت OOH برای پیشرفت باید انجام دهد این است که با هم جمع شده و از فرصت بی سابقه ای برای به دست آوردن یک تکه بزرگتر از پای در این اکوسیستم داده های شخص ثالث استفاده کنند.