سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Broadsign و Primedia Outdoor

مجری تبلیغات محیطی در تله کابین رامسر همکاری Primedia Outdoor و Broadsign برای اولین بار تقریباً یک دهه پیش با تقویت محتوای صفحه از طریق Broadsign Control آغاز شد. در سال 2020 ، این شرکت با یکپارچه سازی پلت فرم سمت عرضه Broadsign Reach این رابطه را گسترش داد. در حالی که این حرکت برای مدتی طولانی مطرح بود، همه‌گیری COVID-19 به عنوان کاتالیزور عمل کرد و تیم را وارد عمل کرد.

ابتدا ، این شرکت مرحله آزمایشی را در آگوست 2020 معرفی کرد. سپس ، اولین راه اندازی موفق آن بلافاصله پس از آن آغاز شد. کمپین افتتاحیه pDOOH بر روی 12 صفحه نمایش LED کنار جاده ای در سراسر کشور در ماه سپتامبر آغاز شد، که سپس در اواخر سال به دو صفحه نمایش LED فرودگاه گسترش یافت. امروزه، آنها 27 صفحه نمایش LED کنار جاده ای را در بازارهای بزرگ آفریقای جنوبی مانند ژوهانسبورگ، پرتوریا، کیپ تاون، شرق لندن و دوربان شمارش می کنند.

    "معرفی DOOH برنامه‌ای گام طبیعی بعدی در تکامل دیجیتالی ما بود و از تلاش‌های مداوم ما برای ارائه ارزش، نوآوری و دسترسی آسان به موجودی‌مان سخن می‌گوید."

    دیو رابرتز، مدیر عامل Primedia Outdoor

در مجموع ، این راه اندازی نتایج مثبتی را برای Primedia Outdoor به همراه داشت و به تبلیغ کنندگان فرصت های بیشتری برای تصمیم گیری های هوشمندانه تر و م regardingثرتر در مورد نحوه و مکان کمپین های آنها ارائه کرد.

    «پیاده‌سازی موفقیت‌آمیز Broadsign Reach در Primedia Outdoor، توانایی پلتفرم SSP برای ساده‌سازی خرید آگهی، بهینه‌سازی فرآیند از انتها به انتها و کسب درآمد افزایشی واقعی را نشان می‌دهد. دستاوردهای آنها قدرت واقعی برنامه نویسی را نشان می دهد. تبلیغات در تله کابین رامسر

    فرانک والنگا، رئیس فروش EMEA و APAC در Broadsig

از طریق برنامه DOOH، Primedia Outdoor موقعیت خود را به عنوان پیشگام در فضای دیجیتال خارج از خانه آفریقای جنوبی بیشتر تقویت کرده است، شرکتی که با ارائه ارزش بیشتر، نوید نوآوری و سهولت استفاده از رقبا متمایز است. موجودی مربوط می شود.