سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کسب و کارها و تابلوهای تبلیغاتی

تبلیغات در رباط کریم کمی بیش از 35 سال پیش، زمانی که Pikasso برای اولین بار فروشگاه خود را در بیروت، لبنان راه اندازی کرد، حتی بیلبوردهای استاتیک سنتی این شرکت در منطقه آن تازگی داشت.

 

اکنون، پس از دهه‌ها فعالیت، Pikasso به پیشبرد نوآوری OOH در کشور خود لبنان و در بسیاری از مناطق خاورمیانه، شمال و غرب آفریقا و قفقاز ادامه می‌دهد. هدف، همیشه، ارائه فرصت های جدید برای مشتریان برای ایجاد کمپین های موفق در فضای OOH است. بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم

 

ردپایی که همیشه در حال گسترش است

با وجود تأسیس آن در بحبوحه جنگ داخلی لبنان، کسب و کار پیکاسو با استقبال خوبی از سوی مردم لبنانی مشتاق فرصت‌های جدید برای تبلیغات در فضای خارج از خانه مواجه شد. به زودی، تقاضا شروع به پیشی گرفتن از عرضه این شرکت جوان کرد، به طوری که پیش رزروها در آینده بسیار دور ادامه یافت و Pikasso درآمد خود را هر چند ماه یکبار دو برابر کرد.

 

پس از پایان جنگ در سال 1990، کسب و کار پیکاسو بیش از پیش رونق گرفت و صنعت رو به رشد خارج از خانه را در کشور به طور مداوم به جلو سوق داد. حتی ممنوعیت یک ساله لبنان در سال 1995 از تبلیغات بیلبورد در اواسط دهه نتوانست جاه طلبی های این شرکت را متوقف کند. در عوض، پیکاسو زمانی که قانون اجازه داد، تجارت خود را مجدداً راه اندازی کرد و سپس تصمیم گرفت تا منافع خود را به سایر کشورها گسترش دهد. پس از سال ها خرید و توسعه، Pikasso اکنون موجودی OOH ثابت و دیجیتال را در 10 کشور در سراسر خاورمیانه، شمال آفریقا، غرب آفریقا و قفقاز اجرا می کند. دارایی‌های آن عمدتاً در مکان‌های برتر در فضای باز و مراکز خرید متمرکز شده‌اند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی رباط کریم

 

نمونه ای از نمایش های پیکاسو در بیروت را نشان می دهد.

پیکاسو حضور خود را در بسیاری از کشورهای خارج از لبنان گسترش داده است

ایجاد یک مسیر برای برنامه‌ریزی

Pikasso طی سال‌های فعالیت خود در صنعت OOH، ماموریت ارائه تجربیات OOH استثنایی برای مخاطبان را بر عهده داشته است و در خط مقدم بسیاری از نوآوری‌های صنعت OOH محلی خود بوده است. مثال‌ها عبارتند از واقعیت افزوده، کدهای QR، و در واقع دیجیتال خارج از خانه، که در سال 2010 شروع به استفاده از آنها کرد.

 

مورد بعدی Pikasso، عرضه برنامه‌ای DOOH است که توسط Broadsign Reach در سراسر شبکه آن ارائه می‌شود. این شرکت مشتاق است تا موجودی خود را به روی خریداران دیجیتالی باز کند که احتمالاً وسوسه می شوند تبلیغات OOH را در کنار سایر تبلیغات دیجیتال برنامه ای خود به کمپین های خود اضافه کنند.

 

نمونه ای از نمایشگرهای برجسته ای را نشان می دهد که Pikasso در محیط های مرکز خرید اجرا می شود.

به زودی، تمام موجودی Pikasso به صورت برنامه‌ریزی شده از طریق Broadsign Reach در دسترس خواهد بود.

با این حال، به همان اندازه جذاب است که برنامه‌ریزی درها را به روی کمپین‌های چند کاناله هدفمندتر و یکپارچه‌تر باز می‌کند. این چیزی است که Pikasso مشتاق آن است که برای مشتریان خود انجام دهد، زیرا کمپین هایی که در چندین کانال هماهنگ شده اند، و شامل DOOH برنامه ای می شوند، موقعیتی استثنایی دارند تا بین مخاطبان طنین انداز شوند. اگرچه این فرآیند بدون شک شامل مقدار مناسبی از آموزش مشتریان در مورد پتانسیل و هیجانی است که با برنامه‌ریزی ارائه می‌شود، این هر دو چالش‌هایی هستند که Pikasso مشتاق مقابله با آن‌ها است.

 

هدایت داده ها و اسناد بهتر در منطقه خود

در سال‌های منتهی به همه‌گیری، پیکاسو تلاشی هماهنگ برای کسب و گسترش انجام داد و به سرعت وارد بازارهای جدید با ذهنیتی مبتنی بر دیجیتال و نوآوری سنگین شد. در حالی که توسعه ممکن است برای مدتی متوقف شود زیرا صنعت OOH جوان می شود، Pikasso مشتاق است تا به نوآوری در بازارهای خود ادامه دهد و بازاری سالم برای موجودی برنامه ریزی شده DOOH خود بسازد.

 

یک قطعه کلیدی برای این تلاش، تعهد پیکاسو به جمع آوری داده های بیشتر و بهتر در مورد مخاطبان و برداشت ها است. این چیزی است که برای DOOH برنامه‌ریزی‌شده کاملاً ضروری است، که به اطلاعات نیاز دارد تا بتواند تبلیغاتی را با هدف مخاطبین خاص خریداری کند یا بر اساس شرایط محیطی ایجاد شود.

 

نمونه ای از یکی از نمایشگرهای خرده فروشی Pikasso را نشان می دهد مجری تبلیغات محیطی رباط کریم

داده‌های عمیق مخاطب Pikasso به آن کمک می‌کند تا تجارت برنامه‌ای خود را توسعه دهد

اما فشار برای به دست آوردن داده های بیشتر همچنین منجر به فرصت هایی برای معامله با مارک های چند ملیتی بزرگ شده است که به داده های دقیق برای گزارش نیاز دارند، و همچنین تبدیل به یک نقطه فروش برای تبلیغ کنندگان و برنامه ریزان شده است که بسیار علاقه مند به درک دقیق تر از عملکرد کمپین ها هستند. شبکه پیکاسو

 

این یک نمونه عالی از رویکرد هوشمندانه شرکت برای انجام کارها است. Pikasso با صرف زمان برای ساختن درست، خود را در مقابل بسیاری از رقبای جهانی که با دقت کمتری به آینده DOOH نزدیک می‌شوند، می‌دهد.

 

Broadsign و Pikasso

مدیریت نصب‌های دیجیتالی خارج از خانه در چندین کشور، به کارگیری فناوری نوآورانه و معرفی یک مدل تجاری کاملاً جدید در برنامه‌ریزی کاری دشوار است. خوشبختانه، پلتفرم Broadsign همه چیزهایی را دارد که Pikasso برای پیشبرد کسب و کار خود و تحقق چشم انداز خود برای فضای نوآورانه تر و قابل دسترس تر DOOH به آن نیاز دارد.

 

Broadsign Control فرمان متمرکزی را بر روی تعداد زیادی نمایشگر توزیع شده ارائه می دهد - دقیقاً همان چیزی که Pikasso برای ماندن در کسب و کار بین المللی DOOH خود به آن نیاز دارد. آن

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%b7-%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85/