سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نتایج بازاریابی زمانی که صحبت از تبلیغات در فضای باز می شود

بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه امام خمینی بیایید بگوییم که شما در حال تهیه یک بیلبورد برای تبلیغ برند خود هستید. یک سوال برای شما این است که هنگام انتخاب چنین گزینه ای چه تضمینی دریافت می کنید. و این یک سوال منصفانه است. هر کسی که یک بیلبورد خریداری می کند، به وضوح در مورد برند خود جدی است. با این حال، پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند.

 

همانطور که بیل در مورد بازاریابی می گوید، "هیچ تضمینی وجود ندارد." حتی با همه برنامه ریزی های دنیا، شما همچنان در دام بی رحمی هستید. موفقیت شما نه تنها در صورتی که یک شخص تبلیغ شما را ببیند، بلکه در صورتی که به خدمات نیاز داشته باشد نیز مشخص می شود. اگرچه مشخص نیست، خوشبختانه، بیلبوردها شانس یک نتیجه مطلوب را افزایش می دهند.

 

اعداد چه چیزی را نشان می دهند؟

در حالی که هیچ چیز وعده داده نشده است، این واقعیت که بیلبورد شما بالا است، شانس شما را برای دیده شدن افزایش می دهد. و برای نرخ بازاریابی، شما فقط نمی توانید ارقام را شکست دهید! «هزینه شما برای هر 1000 بیلبورد تقریباً کمتر از هر رسانه دیگری است. بنابراین با پول کمتر به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنید.» مجری تبلیغات محیطی مسیر فرودگاه بین المللی امام خمینی

 

طراحی محکم و جذاب نیز شانس شما را برای بازگشت مطلوب افزایش می دهد. برخی از مشتریان قبلی ما در Effortless Outdoor Media به نتایج فوری اشاره کرده اند. باز هم، عوامل متعددی وجود دارد که می تواند بر این موضوع تأثیر بگذارد، اما هنوز هم ارزش توجه دارد.

 

چرا باید رسانه بدون زحمت در فضای باز را انتخاب کنید؟

فقط حرف ما را قبول نکنید، مردم. 90 درصد از مشتریان [ما] سال به سال تمدید می‌شوند... و [ما با] برخی از مشتریان به مدت 20 سال کار کرده‌ایم.» همچنین، هر یک از همکاران ما پس از شروع همه‌گیری بازگشته‌اند. این به اندازه هر اثربخشی بازاریابی واقعی آن نشانه خوبی است.

 

آیا آماده‌اید قدم بعدی را در تبلیغات بردارید؟ جلوترش رو نگاه نکن! Efortless Outdoor Media همه چیزهایی را که برای ساختن بیلبورد بی نقص خود نیاز دارید، دارد. با یک نام معتبر در صنعت، دیده شدن خود را به سطح بعدی ببرید. اکنون به صفحه تماس ما سر بزنید! ما به شما کمک می کنیم دید را افزایش دهید!

 

متن کلیپ:

جیسون سیروتین:

 

سلام، من جیسون سیروتین هستم. و امروز من با بیل هابز صحبت می کنم که مالک و مالک و مدیر عامل همه چیز Effortless Outdoor Media است که یک شرکت تبلیغات رسانه ای در فضای باز است. بیلبوردها چه نوع نتایج بازاریابی را ارائه می دهند؟

 

بیل هابز:

 

این یک سوال عالی است. بنابراین با تبلیغات، هیچ تضمینی وجود ندارد. با این حال، با بیلبوردها، چیز عالی در مورد تبلیغات بیلبورد، تا آنجا که نتایج شماره یک است، هزینه شما به ازای هر 1000 بیلبورد کمتر از هر رسانه دیگری است. بنابراین با پول کمتری به افراد بیشتری دسترسی پیدا می کنید. و مشتریانی که با آنها کار می کنم، وقتی بهترین آثار هنری کلاسی را طراحی می کنیم که توجه مردم را به خود جلب می کند، بسیار مؤثر است. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر فرودگاه امام

 

و حتی مشتری هایی داشته ام که وقتی یک رستوران یا فروشنده ماشین یا یک فروشگاه غربی، اگر یک بیلبورد بگذارند، متوجه واکنش فوری و فعالیت فوری می شوند، و مشتریانی را دریافت می کنند که وارد می شوند. به عنوان مثال، فقط برای دادن بیلبورد یک ایده، من یک فروشگاه کفش دارم که یک بیلبورد در گوشه گوشه خانه من و سندی اسپرینگز دارد و احتمالاً هفته ای سه نفر از بیلبوردشان می آیند که کفش می خرند، و این یک فروشگاه کفش گران قیمت است.

 

بیل هابز:

 

با این حال، نکته تمیز در مورد آن تقریباً هر دو ماه یکبار است، آنها کپی را تغییر می‌دهند و عکسی از کفش یا چکمه یک زن را در زمستان، روی بیلبورد قرار می‌دهند و اغلب اوقات آن کفش خاص را به فروش می‌رسانند. چون خیلی موثره یا من یک جواهرفروشی داشتم که یک الماس بزرگ روی بیلبورد و یک حلقه نامزدی گذاشتند و در واقع از مردم آمدند و گفتند: "هی، من دقیقا همان حلقه را می خواهم. این روی بیلبورد است.»

 

بنابراین بسیار موثر است. و نکته جالب در مورد Outdoors نیز این است که من مدت زیادی است که این کار را انجام می دهم، اما احتمالاً 90? از مشتریان من سال به سال تجدید می کنند. من مشتریانی داشته ام که به مدت 20 سال با آنها کار کرده ام که هنوز ... و این راهی برای تعیین اثربخشی است. اگر مردم به تبلیغات خود ادامه دهند، برای آنها خوب است. و با ادامه کووید، کسب و کار ما، آوریل و مه، زیرا همه چیز کند و بسته بود، بسیار کند بود.

 

با این حال، چند ماه بعد، همه مشتریان من، هر فردی که با من تبلیغ می کرد، با شروع کووید آن را لغو کردند، اکنون دوباره باز هستند. همه به عنوان مشتری با من برگشته اند و ما یک مشتری جدید اضافه کرده ایم. پس این به شما می گوید، این مشتریان دو یا سه ماه بسته بودند و متوجه می شوند که بیلبوردها چقدر موثر هستند. بنابراین، تک تک مشتریان من پس از COVID، که گواهی بر Outdoor و نوع خدمات Outdoor بدون زحمت ارائه می دهد، بازگشته اند.