سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیرگذاری تبلیغات بیلبوردی در شرکت ها

چگونه Prime Media & Entertainment راه را برای DOOH در گواتمالا رهبری می کند

 

اشتراک‌گذاری در TwitterShare در Facebook اشتراک‌گذاری در LinkedinShare از طریق ایمیل

در مراکز شهری شلوغ، علائم دیجیتالی خارج از خانه ثابت کرده است که یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که مشاغل، دولت ها و سایر نهادها می توانند برای دستیابی به مخاطبان انبوه از آن استفاده کنند. شرکت‌های بیشتری نسبت به هر زمان دیگری شروع به کشف این رسانه کرده‌اند و از پتانسیل آن به گونه‌ای استفاده می‌کنند که رسانه‌های سنتی به سادگی نمی‌توانند مطابقت داشته باشند.

 

در حالی که برخی در حال حاضر در مورد قابلیت های DOOH یاد می گیرند، Prime Media & Entertainment جلوتر از منحنی است. شرکت Prime Media & Entertainment مستقر در گواتمالا که بیش از یک دهه پیش به شروع روند دیجیتال کمک کرده است، پیشگامان DOOH در کشور خود هستند و یک شبکه دیجیتال گسترده - و به طور مداوم در حال رشد - اعتبار آنها را به خود اختصاص داده است. ماموریت آنها کمک به برندها و آژانس ها برای شناخت و بهره مندی از همه قابلیت های رسانه های دیجیتال است.

 

دیجیتال از روز اول

پرایم مدیا اولین بیلبوردهای دیجیتالی خود را در سال 2007 نصب کرد، اولین تجارتی که در گواتمالا این کار را انجام داد. چشم انداز پیشگام آنها به این معنی بود که می توانستند املاک و مستغلات تبلیغاتی برتر را در مناطق پرتردد تضمین کنند و به آنها کمک کند موقعیت خود را به عنوان رهبران بازار در منطقه خود مستحکم کنند.

 

در طول سال ها، عملیات Prime Media به طور قابل توجهی رشد کرده است. پرایم مدیا که با 9 نمایشی با فرمت بزرگ شروع به کار کرد و تحت نام Tedimedia S.A. فعالیت کرد، به زودی موقعیت رهبری خود را در گواتمالا با خرید Ongoing S.A، کسب و کار شماره دو OOH در این کشور تثبیت کرد.

 

اخیراً، Prime یک خرید بزرگ دیگر را انجام داد و Color Media را خریداری کرد و در این فرآیند تبدیل به بزرگترین شرکت DOOH در گواتمالا شد. اکنون مداری از چشمگیرترین نمایشگرهای دیدنی کشور را اجرا می کند که به بیش از 4.8 میلیون نمایش روزانه در برخی از ممتازترین مکان های کشور می رسد.

 

 

شبکه پرایم مدیا در سراسر ممتازترین مکان‌های گواتمالا تأثیرات را ایجاد می‌کند

Prime M & E همچنین خدمات ایجاد محتوا و بازاریابی دیجیتال را به شرکت هایی ارائه می دهد که به دنبال کمک هستند تا ایده های علامت دیجیتال خود را زنده کنند. این طیف گسترده از خدمات به حدود 200 برند محلی و بین المللی که با آنها شریک هستند کمک کرده است تا به مخاطبان جدیدی در شهر گواتمالا و اطراف آن دسترسی پیدا کنند.

 

از تبلیغات خاص گرفته تا مشارکت های پایدار، ترکیب محتوای Prime Media طیف گسترده ای دارد. آن‌ها همچنین با آژانس‌های بشردوستانه و اورژانس همکاری کرده‌اند و صفحه نمایش‌هایشان را قادر می‌سازند تا محتوای نجات‌بخش را در مواقعی که بیشتر مورد نیاز است، مانند زمان شیوع ویروس کرونا در اوایل سال 2020، پخش کنند.

 

هنگامی که COVID-19 تقریباً یک شبه جهان را تغییر داد، کاربران اولیه صفحه‌های دیجیتال مانند Prime Media موقعیت بهتری برای دسترسی ایمن و کارآمد به مخاطبان پیدا کردند، در حالی که از صفحه نمایش برای تقویت پیام‌های مهم در مورد سلامت، ایمنی و سایر ارتباطات دولتی استفاده می‌کردند. برندهای بیشتری تمایلی به صرف هزینه‌های چاپی در طول همه‌گیری نداشتند، که به شرکت‌هایی که در DOOH سرمایه‌گذاری می‌کردند مزیت رقابتی داد.

 

به کسب و کار DOOH خود برتری دهید

امروز نسخه نمایشی BROADSIGN خود را درخواست کنید

ترسیم مراحل بعدی

هنگامی که شما از قبل در اوج بازی خود هستید، همانطور که Prime Media است، تنها جایی که باید بروید حتی بالاتر است. با نگاهی به سال جدید و فراتر از آن، Prime Media امیدوار است که حضور غالب خود را افزایش دهد و 15 بیلبورد دیگر را به موجودی خود اضافه کند و تعداد کل آنها را تا سال 2022 به 40 برساند.

 

تبلیغات در جاده هراز با این کار، Prime قصد دارد قوی‌ترین شبکه DOOH را در منطقه بسازد، شبکه‌ای که بتواند تاثیرگذاری بالایی برای هر تبلیغ‌کننده‌ای ایجاد کند.

 

 

Prime Media در حال ایجاد شبکه ای برای ارائه نتایج برای هر تبلیغ کننده است

Broadsign & Prime Media

پرایم مدیا برای دستیابی به اهداف توسعه خود نیاز به همکاری با رهبران صنعت داشت. مقیاس، اندازه و تجربه بی نظیر Broadsign آن را به انتخاب منطقی ارائه دهنده نرم افزار تبدیل کرده است. بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

 

به عنوان اولین گام، پرایم مدیا می‌خواهد سطح داده‌هایی را که در شبکه خود می‌کشد بهبود بخشد، و پشتیبانی پلتفرم Broadsign از ابزارهای تجزیه و تحلیل مخاطبان به آنها این امکان را می‌دهد که این کار را انجام دهند. پرایم همچنین از Broadsign Direct برای بهبود فرآیند فروش خود استفاده می کند و به تیم فروش و مشتریان خود قدرت می دهد تا راحت تر معامله کنند و داده ها را در قلب کمپین های بیشتری قرار دهند. آن‌ها همچنین مشتاقانه منتظر هستند تا با استفاده از زمان‌بندی و پخش محتوای پویا Broadsign، با استراتژی‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر و محتوای تأثیرگذارتر به پایگاه مشتریان خود خدمت کنند.

 

در نهایت، گزارش‌های دقیق عملکرد کمپین Broadsign نوید ارتقای قابل توجهی را برای Prime Media می‌دهد و به مشتریان خود درک واضح‌تری از نتایج هزینه‌های خود ارائه می‌دهد. طرز فکر پرایم فقط تشویق مشتریان خود به مهاجرت به DOOH نیست، بلکه نشان می دهد که خریداران چگونه می توانند بودجه خود را هوشمندانه در فضای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در جاده هراز

 

در منطقه‌ای که هنوز به بیلبوردهای چاپی متکی است و تمایلی به شروع کار با دیجیتال نداشته است، Prime Media مشتاق است با Broadsign کار کند تا عصر جدیدی را آغاز کند و به ایجاد حس اعتماد در رسانه‌های دیجیتال در فضای باز کمک کند.

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%a7%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%b1%d8%a7%d8%b2/