سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهبود در تبلیغات محیطی

مجری تبلیغات محیطی در مسیر تخت جمشید بهبودها برای پایگاه مشتری در حال گسترش Enmedio بسیار جذاب بود. به دنبال گسترش بیشتر، شروع به ارائه خدمات مشاوره و یکپارچه سازی به شرکت هایی کرد که علاقه مند به دنبال کردن این رسانه هستند اما منابع لازم برای سرمایه گذاری کامل را ندارند. از طریق این شاخه از تجارت خود، آنها می توانند به سایر شرکت ها کمک کنند تا از قدرت دیجیتال به شیوه ای مقرون به صرفه تر استفاده کنند.

امروزه Enmedio به دو واحد تجاری مجزا تقسیم شده است، Enmedio Advertising Network و Enmedio Corporate Network. هر کدام مجموعه ای منحصر به فرد از خدمات متناسب با نیازهای مشتریان متنوع و رو به رشد خود را ارائه می دهند.

از جنبه تبلیغاتی، Enmedio بر شبکه نمایشگرهای خود در مکان‌های مختلف نظارت دارد و فضای تبلیغاتی جذابی را به مشتریانی که می‌خواهند از طریق دیجیتال با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کنند، می‌فروشد. آنها حتی اخیراً یک پلتفرم تبلیغاتی اختصاصی به نام Enmedio Direct راه‌اندازی کردند که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که مستقیماً فضای تبلیغاتی را خریداری کنند و کمپین‌های دیجیتالی خود را در عرض چند دقیقه زنده کنند، شبیه به خرید تبلیغات از طریق فیس بوک.

Enmedio خرید موجودی ممتاز خود را برای مشتریان آسان می کند

و در سمت شرکت، Enmedio به عنوان یک اپراتور و یکپارچه کننده علائم دیجیتال با خدمات کامل عمل می کند و به این شرکت ها کمک می کند تا شبکه های علامت دیجیتال خود را ایجاد کنند. با پرداخت هزینه ماهانه سخت افزار، نرم افزار، مدیریت از راه دور نمایشگرها را به همراه تولید و مدیریت محتوا ارائه می دهند.

چنین ارائه خدمات جامعی به این معنی است که Enmedio قادر است به طیف گسترده ای از مشتریان دقیقاً همان چیزی را که آنها از علامت دیجیتال نیاز دارند ارائه دهد و در عین حال موقعیت رهبری شرکت را در این فضا تقویت می کند. شرکت تبلیغاتی در مسیر تخت جمشید

در سال 2020، Enmedio به یک نقطه عطف مهم رسید: موجودی این شرکت از 5000 صفحه فراتر رفت - 3000 صفحه در تجارت شرکتی و 2000 صفحه در بخش تبلیغات. این شرکت در سراسر کسب و کار خود، بیش از 80 میلیون بازدید ماهانه در شش کشوری که خارج از آنها فعالیت می کند، ایجاد می کند.