سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراکم بازده و سطوح حاشیه، نگرانی هایی را در مورد ریسک بازار ایجا

 

قیمت سکه پارسیان 50 سوتی با عیار 750 نرخ های پایین تر و بازده اوراق قرضه کمتر ممکن است باعث افزایش اهرم پرتفوی شود

ما مرتباً در مورد نرخ ها و تورم در سال 2021 به عنوان دو محرک کلیدی بازارهای جهانی بحث کرده ایم.1 با بازده مورد انتظار آتی کمتر در درآمد ثابت، این محرک ها به این ایده که بسیاری از سرمایه گذاران نهادی نیاز به حرکت بیشتر در منحنی دارند اعتبار می بخشد. ریسک بیشتر) و/یا از اهرم برای انجام تعهدات مالی خود استفاده کنند. به نظر می رسد که هر دوی آنها اکنون در حال وقوع هستند.

 

با کاهش انتظارات بازده اوراق قرضه، تخصیص سرمایه گذاری جایگزین افزایش می یابد

علیرغم روند افزایشی در اعداد تورم و انتظارات افزایش نرخ، ما همچنان شاهد بازدهی پایین تر هستیم، به ویژه در اوراق با کیفیت پایین تر، مانند اوراقی که برچسب "ناخواسته" یا اوراقی با رتبه بندی BB یا پایین تر دارند. در حال حاضر، بازده اسمی بازار اوراق قرضه ناخواسته تقریباً 3.8? با میانگین مدت (تاریخ سررسید) شش سال است، در مقایسه با بازده کلی بازار اوراق قرضه جهانی کمتر از 1?. 2 گزارش های مختلف، از جمله نظرسنجی مشترک اخیر ما با ائتلاف. گرینویچ، نشان می دهد که سرمایه گذاران دارایی های جایگزین مانند سهام خصوصی، REIT و صندوق های تامینی را به پرتفوی خود اضافه می کنند، اما هنوز تخصیص معنی داری به درآمد ثابت وجود دارد.

 

با این حال، این اوراق بازدهی پایین تری ارائه می دهند. به عنوان مثال، مؤسسات موقوفه بازدهی درآمد ثابت مورد انتظار کمتری را شناسایی کرده اند و تخصیص درآمد ثابت خود را به طور متوسط ??به 21 درصد کاهش داده اند، از سطوح بالای 40 درصد در یک دهه قبل. به عنوان مثال، موقوفات بزرگ‌تر دارای تخصیص متوسط ??به بازارهای خصوصی غیر نقدشونده و گزینه‌های جایگزین تقریباً 30 درصد هستند. قیمت سکه پارسیان 750 عیار

 

ممکن است الزامات تعهدات وقف و بازنشستگی برآورده نشود

با بررسی 134 صندوق بازنشستگی عمومی، بازده بدهی مورد نیاز آنها دارای میانگین و متوسط ??نرخ بازده مورد نیاز 7 درصد است. اما انتظارات بازار برای بازده سهام در سال‌های آتی به طور متوسط ??حدود 5 درصد و میانگین درآمد ثابت حدود 2 درصد است. پیش بینی، عدم تعدیل وزن پرتفوی - مانند خرید بدهی با بازده بالاتر اما کیفیت پایین تر، یا افزایش اهرم سبد.

 

بازدهی بین اوراق قرضه ناخواسته و دارایی های بدون ریسک به سطوحی کاهش یافته است که آخرین بار قبل از بحران مالی مشاهده شده است.

جستجو برای بازدهی هنگام مقایسه بازده اوراق قرضه ناخواسته با اوراق خزانه داری ایالات متحده (نمودار 1) مشهود است. فشرده‌سازی اسپرد، یعنی نیاز به بازده کمتر و کمتر برای اوراق قرضه ریسک‌پذیر، خطرات بازار را ایجاد کرده است. آخرین باری که دیدیم گزینه تعدیل شده OAS به خزانه های ایالات متحده به این میزان پایین (2.7%) درست قبل از بحران مالی جهانی (GFC) بود. قیمت سکه پارسیان 50 سوتی 750 عیار

 

 

 

نمودار 1: اوراق قرضه ناخواسته نسبت به اسپرد بازدهی 10 ساله خزانه در سطوحی است که آخرین بار درست قبل از بحران مالی جهانی مشاهده شده است.

پراکندگی بین شاخص بازدهی بالا ایالات متحده (دارای رتبه BB و پایین تر) و دارایی های مشابه خزانه داری ایالات متحده

 

 

 

منبع: بلومبرگ، شورای جهانی طلا

 

 

حاشیه در بالاترین حد خود قرار دارد

و این اهرمی است که ما اکنون در بازارها مشاهده می کنیم که تا ژوئن امسال به بالاترین سطح خود در نزدیک به 600 تریلیون دلار آمریکا رسیده است (نمودار 2). مارجین در طول یک دهه بازار صعودی به خوبی عمل کرده است، اما بار دیگر، آخرین باری که بازارها به سطوح قابل توجهی در تمام دوران رسیدند، آغاز GFC بود.

 

 

 

نمودار 2: حاشیه سود در کارگزاران و فروشندگان در بالاترین حد خود قرار دارد

کارگزاران امنیتی و نمایندگی‌ها حساب‌های حاشیه‌ای دارند

 

 

 

از 10 ژوئن 2021 به صورت فصلی منتشر می شود. https://fred.stlouisfed.org/series/BOGZ1FL663067003Q

منبع: شورای حکام سیستم فدرال رزرو (ایالات متحده)، FRED، شورای جهانی طلا

 

 

اقدامات بانک مرکزی در کوتاه مدت می تواند باعث کاهش شدید ریسک با سطح حاشیه فعلی شود

بانک های مرکزی – به ویژه فدرال رزرو (فدرال رزرو) – در موقعیت دشواری قرار دارند. تورم به شدت بالاتر رفته است، دقیقاً مانند قبل از GFC که CPI 3? بود و اقتصاد در حال کند شدن است زیرا ما در معرض رکود تورمی هستیم. فدرال رزرو چه در سال جاری و چه در سال آینده باید کاهش یابد و باید افزایش نرخ را در نظر بگیرد یا اثرات گلوله برفی تورم را به خطر بیندازد. در آن نقطه، یا در نقطه‌ای که شاهد کاهش ارزش سهام بیش از حد به دلایل غیرقابل پیش‌بینی هستیم (دقیقاً همانطور که در این هفته با نگرانی‌های مربوط به املاک و مستغلات چینی دیدیم)، حاشیه و اهرم باید کاهش یابد و دارایی‌های پرریسک‌تر مانند اوراق قرضه ناخواسته احتمالاً فروخته می‌شوند. . قیمت سکه پارسیان

 

فروش شدید سهام - همراه با اهرم زدایی - در دوره ای با حداقل مهمات درک شده از سوی بانک های مرکزی می تواند صحنه را برای "خانه کارت" بعدی ایجاد کند. وقتی و اگر آن زمان فرا رسید، می‌توانستم

 

http://talakar.com/parsian