سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکاسو در تبلیغات محیطی

مجری تبلیغات محیطی در محور مرودشت پیکاسو شماره یک شرکت تبلیغاتی خارج از خانه در سراسر شام (لبنان، اردن، عراق)، رهبر در شمال آفریقا (الجزایر، تونس، مراکش)، غرب آفریقا (ساحل عاج، سنگال، مالی) و قفقاز (ارمنستان) است. ).

این گروه با بیش از 13000 چهره تبلیغاتی، 450 صفحه نمایش دیجیتال، 73 امتیاز انحصاری، با حضور در 434 شهر از 10 کشور جهان و 300 متخصص حرفه ای در تمامی بخش های خارج از خانه و DOOH: بیلبوردها، خیابان ها فعالیت می کند. مبلمان، تبلیغات حمل و نقل و مراکز خرید.

Pikasso کیفیت و نوآوری را در مرکز توسعه خود قرار می دهد تا دائماً نیازهای مشتریان خود را برآورده کند. تمرکز ما بر تضمین مشارکت مخاطبان در مکان‌های برتر و ارائه فرصت‌های خلاقانه به تبلیغ‌کنندگان و در عین حال پیشرو بودن در فناوری است.

 

Broadsign این کار را برای ناشران، آژانس‌ها و برندها آسان‌تر از همیشه می‌کند تا از قدرت خارج از خانه استفاده کنند و با مخاطبان در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند. Broadsign با 187000 صفحه نمایش دیجیتال در فرودگاه ها، مراکز خرید، کلینیک های بهداشتی، سیستم های حمل و نقل و موارد دیگر، قلب زندگی مردم است. پلتفرم Broadsign بازاریابان و آژانس‌ها را قادر می‌سازد تا به راحتی صفحات نمایش را رزرو کنند و به برندهایی مانند پپسی، ترکیش ایرلاینز، UFC، Unilever، Volkswagen، John Lewis و غیره کمک کرده است تا کمپین‌های موفق برنامه‌ای DOOH را راه‌اندازی کنند.