سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت طلا

فروش طلا مستلزم سه تفکر اصلی است:

طلای خود را کجا می فروشید؟ 

 

ارزش طلای شما چقدر است؟ قیمت طلا

 

پیشنهادات وظیفه چیست؟

 

ما از طریق این سه مرحله در زیر قدم خواهیم زد.

 

با فرض اینکه اکنون برای شروع تعامل آماده هستید، می توانید برای ارائه طلای خود به Gainesville Coins، اتصال را دنبال کنید. طلا

 

شمش طلا

 

انبوه شمش طلا به عنوان سکه و شمش.

 

دیدن اینکه چگونه طلای خود را به طور ایمن بفروشید بخشی از رایج ترین روشی است که به طور منظم نادیده گرفته می شود تا منابع را به فلزات ارزشمند اختصاص دهید. انباشت طلا در هر صورت به وضوح قابل توجه است، با این حال درک آنچه در انبار زمانی که فرصت مبادله فرا می رسد ضروری است.

 

1. گزینه های خود را انتخاب کنید: کجا طلا بفروشید

 

هوشمندانه ترین انتخاب شما در بین همه انتخاب ها این است که طلای خود را به یک فروشنده متخصص شمش عرضه کنید.

 

فروشندگان ماهر بیش از هر گزینه دیگری برای طلای شما به شما پول می دهند. علاوه بر این، آنها مطمئن ترین و مطمئن ترین مکان برای فروش طلا هستند. شناسه قانونی - مانند مجوز رانندگی یا مدرک شناسایی - مورد نیاز است، اما قطعا ارزش امنیت و احساس هماهنگی درونی را دارد.

 

امنیت و اعتماد ویژگی‌های کاملاً اساسی هستند که می‌توان آن را در هر کسی که به آن طلا پیشنهاد می‌کنید، پیدا کرد. متأسفانه، خطر سرقت یا اخاذی یک نگرانی همیشه با منبعی با ارزش مانند طلا است. قیمت لحظه ای طلا

 

ممکن است فکر کنید، "خوب، اما آیا راه های جایگزینی برای فروش طلا وجود ندارد؟"

 

وحشتناک ترین انتخاب شما یک معامله توزیع شده یا گردهمایی سازمان یافته با یک فرد خارجی است. اساساً تعداد زیادی ترفند وجود دارد که از طریق این کانال ها کار می کنند. اگر همراه یا خویشاوند عزیزی دارید که نیاز به خرید طلای شما دارد، تصمیم خوبی است. با این حال، باور داشتن اعتماد به نفس زیاد یک فرد خارجی نامنظم، عاقلانه نیست.

 

بدترین انتخاب زیر برای فروش طلا یک وب سایت فروش اینترنتی است. این دولت‌ها بیش از 10 درصد از هزینه آخرین معامله شما (در حالی که ریسک حمل و نقل و محافظت را می‌پذیرید) "هزینه تاجر" سنگینی را دریافت می‌کنند. مهمتر از همه، هیچ بیمه ای در برابر کاهش خرید وجود ندارد. در این موارد، شارژ را از دست می دهید و باید چرخه را یک بار دیگر شروع کنید.

 

یکی دیگر از دوره‌هایی که می‌توانید بروید، گروفروشی یا فعالیت پول در ازای طلا است. در حالی که این انتخاب ها از زاویه رفاه کمتر وحشتناک هستند، به ندرت بهترین هزینه را برای طلای شما ارائه می دهند. با ایده کسب و کارشان، دلالان رهن به طور کلی از ناراحتی فروشنده سود می برند. سایت طلا

 

ممکن است تصمیم بگیرید که طلای خود را در یک نمایشگاه یا نمایشگاه سکه بفروشید، مخصوصاً در صورتی که سکه های طلایی با ارزش سکه شناسی بیشتری داشته باشید. به یاد داشته باشید که خریداران در این تنظیمات صرفاً فروشندگان هستند. هنگامی که شک دارید، فروشندگان سکه هرگز علیه یکدیگر پیشنهاد نمی دادند. سعی کنید از هر تلاشی برای مشاجره عصبانی نشوید، شگفت زده نشوید!

 

یک مکان فیزیکی انتخاب کنید یا طلای خود را آنلاین بفروشید طلا

 

اگر تصمیم گرفته اید که طلا را به یک فروشنده شمش عرضه کنید، مرحله بعدی این است که فروش رو در رو یا اینترنتی را انتخاب کنید. به دلیل راحتی پیشرفته وب، فروشندگان متعددی به شما اجازه می دهند طلا را به صورت آنلاین به آنها بفروشید. به احتمال زیاد مجبور خواهید بود از چیزها عکس بگیرید، یک ساختار تجاری را تکمیل کنید و به فروشنده فرصت رضایت بخشی برای ارائه پیشنهاد بدهید.

 

اگر طلای شما به اندازه ارزهای غیر معمول یا قابل جمع آوری است، احتمالاً باید به منطقه واقعی فروشنده مراجعه کنید. این به آنها بهترین فرصت را برای ارزیابی دقیق وضعیت و حضور سکه ها می دهد. این نگرانی در مورد اقلام غیر انحصاری مانند شمش طلا تا حدی کمتر است. طلا آنلاین

 

بسته به اینکه در کدام ایالت یا کشور زندگی می کنید، فروش طلا به صورت آنلاین ممکن است ساده ترین انتخاب باشد.

 

2. طلای خود را ارزیابی کنید

 

اطلاعات با توجه به ارزش طلای شما قدرت است. این یک فکر هوشمندانه است که قبل از اینکه طلای خود را بفروشید به طور کلی ارزش آن را بدانید. اولین چیزی که باید بررسی شود، هزینه فعلی طلا است که هر روز در نوسان است.

 

ارزش سکه های شمش تا حدودی بیشتر از شمش های طلای غیر انحصاری خواهد بود. هر دو کاملاً طلای بدون تقلب هستند و به منابع سیال فکر می‌کنند، با این حال تضادهای نقدینگی جزئی بین شمش‌ها و سکه‌ها وجود دارد. گزینه آخر معمولاً تا حدودی برای فروش ساده تر است و بر این اساس هزینه های گزاف تری را سفارش می دهد.

 

پشتیبان مالی طلا

 

قبل از فروش به طور کلی به ارزش طلای خود فکر کنید. طلا

 

اگر قطعات ضرابخانه طلای کلکسیونی دارید (به عنوان مثال سکه های طلای سکه شناسی)، فکر هوشمندانه ای است که کمی ارزش آنها را بررسی کنید. به یاد داشته باشید که کیفیت های ثبت شده در هر راهنمای ارزشی حدس خوبی است. یک فروشنده طلا تقریباً مبلغ کامل را به شما پرداخت می کند، اما باید تا حد زیادی سود فروش مجدد را رد کند.

 

چند فروشنده، به عنوان مثال، Gainesville Coins ارزیابی رایگان طلای شما را ارائه می دهند. چه تصمیم به فروش داشته باشید یا نه، کمک بیهوده است.

 

همچنین می‌توانید در صورتی که مطمئن نیستید سکه‌هایتان دارای چه مقدار فلز ارزشمند هستند، به این مینی رایانه ارزشمند طلا و نقره کمک کنید.

 

منبع:

https://talakar.com/tag/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87/