سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های موثر در تبلیغات مدرن

یکی از روش های بسیار مؤثر تبلیغات غیر سنتی، استفاده از بازاریابی بیلبورد است. شرکت های تبلیغاتی دروازه قرآن زمانی که بیش از حد گران یا دست نیافتنی تلقی می شد، بیلبوردها شکل بسیار موثری از تبلیغات سنتی هستند، زیرا می توانند در میان همه سر و صدای تبلیغات دیجیتالی که این روزها وجود دارد، متمایز شوند. همانطور که بازار بیشتر و بیشتر از محتوای دیجیتال اشباع می شود، تبلیغ نام تجاری شما در خارج از منزل به گزینه ای برجسته برای دستیابی به مشتریان جدید هر روز تبدیل شده است. شاید مهم‌تر از همه، عمر طولانی‌تری نسبت به تبلیغات دیجیتالی زودگذر داشته باشند، که برندها را در ذهن مشتریان نگه می‌دارد. مهم نیست از کدام کانال تبلیغات غیر سنتی استفاده می کنید، مطمئناً ساده، سرراست و موثر خواهد بود.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای دستیابی به مشتریان، ایجاد یک کمپین بازاریابی است که بر روی احساسات انسانی بازی می‌کند. این دقیقاً تاکتیکی است که برنده کمپین ماه جولای ما در جدیدترین تبلیغات بیلبورد خود به کار برد. کار عالی آموزش سگ ساوتند!

این بیلبورد مطمئناً ریسمان‌های قلب ما را جلب می‌کند و در عین حال تمام اطلاعات لازم و در عین حال حداقلی را نیز شامل می‌شود تا رانندگان و عابران پیاده بتوانند آگهی را ببینند و اطلاعات ضروری را در حین حرکت حفظ کنند. چه چیز دیگری در مورد این بیلبورد باعث موفقیت آن شده است؟ مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

عکاسی غیرقابل چشم پوشی: این بیلبورد هم قابل توجه و هم به یاد ماندنی است، عمدتاً به دلیل تصویر در مقیاس بزرگ آن که یک توله سگ چشم دوزی را نشان می دهد. توجه نه تنها دوستداران حیوانات و صاحبان حیوانات خانگی بلکه اکثریت قریب به اتفاق مردم را به خود جلب می کند ... زیرا چه کسی فکر نمی کند توله سگ ها شایان ستایش باشند؟!

پیام رسانی ساده و در عین حال کافی: چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا. اینها پنج سوال مهمی هستند که یک کمپین بازاریابی خوب باید به آنها پاسخ دهد. یک تبلیغ بیلبورد موثر برای موفقیت باید حداقل سه سوال از این پنج سوال اساسی را شامل شود. به بینندگان خود اجازه دهید بدانند چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید و مهمتر از همه، چگونه می توانند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند! مجری تبلیغات محیطی دروازه قرآن

به وضوح خدمات را به نمایش می گذارد: هنگام بازاریابی کسب و کار، مهم است که نشان دهید دقیقاً چه چیزی باعث می شود محصولات یا خدمات شما از شرکت های رقیب جدا شوند. این بیلبورد به وضوح ارزش و سرعت خدمات آنها را بیان می کند - آنها می توانند با موفقیت سگ ها را تنها در هفت روز آموزش دهند! مشتریان گزینه های زیادی از کسب و کارهایی دارند که می توانند از آنها خرید کنند. حتما به آنها بگویید که چرا باید شما را انتخاب کنند.

 

تلاش‌های تبلیغاتی در فصول تعطیلات به طور متوسط ??50 درصد افزایش می‌یابد. تعطیلات بانکی به مردم این فرصت را می دهد که زمان بیشتری را در خارج از منزل یا در جاده برای رفت و آمد به مقاصدی بگذرانند که فقط چند بار در سال می توانند از آن بازدید کنند. این منجر به افزایش گسترده بینندگانی می شود که در معرض تبلیغات بیرونی قرار می گیرند. از آنجایی که مشتریان بیشتری در معرض کمپین های تبلیغاتی کسب و کار قرار می گیرند، در نتیجه فروش به شدت افزایش می یابد.

منبع:

 

https://aradholding.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%af%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86/