سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبلیغات محیطی به صورت جانبی

برگردان‌های وینیل که امکان استفاده از پنجره‌ها، تبلیغات جانبی و پشتی برای الکل در اتوبوس برلین را فراهم می‌کند. اجاره بیلبورد تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

تبلیغات اتوبوسی - آگاهی از نام تجاری را محکم ایجاد کنید و با قرار گرفتن در معرض مشخصات بالا در نزدیکی مکان‌های خرید، فراخوانی سریع ایجاد کنید.

مسافر نمایش ریلی - به مخاطبان اسیر مسافران سطح بالای حومه شهر دسترسی پیدا می کند. علاوه بر این، به مشتریان وقت ناهار، خریداران و حرفه‌ای‌های تجاری می‌رسد.

تبلیغات ComPark – ComPark دستگاهی است که برای تبلیغات پارکینگ خودرو استفاده می‌شود که روی خطوط موازی یک خلیج قرار می‌گیرد و می‌تواند در معرض دید رانندگانی که وسیله نقلیه خود را پارک کرده‌اند، فوراً قرار بگیرد. ComPark همچنین به عنوان یک راهنما برای کمک به رانندگان در پایبندی به اندازه پارکینگ عمل می کند.

تبلیغات بالای پمپ پمپ بنزین - تابلوهای چاپ شده در قاب های نگهدارنده تابلوهای بالای پمپ ها قرار می گیرد. اینها تبلیغات Pump Top نامیده می شوند و به طور کلی ارتفاع آنها در سطح چشم است. 

بیلبورد بادی - شبیه به بیلبورد دو بعدی معمولی، اما بر روی شی 3 بعدی تحمیل شده است. بهترین استفاده برای بازاریابی محصولات فیزیکی به جای خدمات است. رویکردی مقرون به صرفه که قادر به دستیابی به آگاهی از برند بالا و افزایش خرید محصول است.

تبلیغات بنری Lamppost – ستون‌های لامپ در همه جا قرار گرفته‌اند و به تبلیغ‌کنندگان و رویدادها این امکان را می‌دهند تا از بنرها برای هدف قرار دادن مکان‌های جغرافیایی دقیق و ایجاد آگاهی تبلیغاتی گسترده استفاده کنند. شرکت های تبلیغاتی در مسیر سالن اجلاس

بیلبورد موبایل – بیلبوردهای موبایل انعطاف پذیری زیادی را به تبلیغ کنندگان ارائه می دهند. این تبلیغات می توانند مسیرها، مکان یا رویدادهای خاصی را هدف قرار دهند یا می توانند برای رسیدن به اشباع بازار مورد استفاده قرار گیرند. یک نسخه ویژه، بیلبورد بادی است که تقریباً در همه جا آزاد است.

این محصول برای شب های فیلم در فضای باز نیز قابل استفاده است.

بیلبورد بادی موبایل

پوستر – مخاطبان محلی را با این بیلبوردها که برای ترافیک وسایل نقلیه قابل مشاهده هستند و برای معرفی محصولات/خدمات جدید ایده آل هستند، هدف قرار دهید. بازاریابان از پوسترها برای دستیابی به اهداف تبلیغاتی و افزایش آگاهی از برند با قرار دادن چندین واحد در مکان های استراتژیک و در عین حال کاهش هزینه به ازای هر هزار نمایش استفاده می کنند. این یک قالب پوستر استاندارد است که معمولاً 12"3 "x 24"6" است. به طور رسمی به عنوان پوستر 30 برگ شناخته می شود. مجری تبلیغات محیطی در مسیر سالن اجلاس

پانل برتر - پانل های برتر فرکانس و دسترسی یک کمپین پوستر را با تأثیر خلاقانه یک بولتن ترکیب می کنند.

منبع: 

https://aradholding.com/%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84%d9%88-%d8%a8%db%8c%d9%84%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%86-%d8%a7%d8%ac%d9%84%d8%a7%d8%b3/